Bestellen

Waar kan ik informatie vinden over het product?

Onder het kopje productinformatie, kan je alle belangrijke informatie over het artikel vinden. Denk hier bijvoorbeeld aan materiaal en pasvorm.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats jouw favoriete items in het winkelwagentje. Heb je alle items die je wilt hebben in het winkelwagentje geplaats? Klik dan op bestellen.

Het artikel is uitverkocht, komt deze nog terug op voorraad?

Is er een item uitverkocht of is jouw maat niet meer op voorraad? Neem dan gerust contact met ons op via info@tofffbypeet.nl of 010-5912703, dan kunnen wij voor je kijken of onze leverancier nog wel genoeg stuks op voorraad heeft.

Houd onze social media goed in de gaten en schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Dan ben je altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste- en back in stock items.

Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog terug op voorraad?

Is er een item uitverkocht of is jouw maat niet meer op voorraad? Neem dan gerust contact met ons op via tofffbypeet@gmail.com of 010-5912703, dan kunnen wij voor je kijken of onze leverancier nog wel genoeg stuks op voorraad heeft.

Houd onze social media goed in de gaten en schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Dan ben je altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste- en back in stock items.

Kan ik een artikel reserveren?

Wil je een items reserveren en komen passen in de winkel? Dat kan natuurlijk. Neem contact met ons op om het gewenste artikel apart te laten hangen.

Verzenden:

Wat zijn de verzendkosten?

Bij Tofff by Peet zijn de verzendkosten €6.95 in Nederland. Woon je in Maassluis? Kies dan voor ophalen in de winkel.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij doen altijd onze uiterste best om bestellingen nog dezelfde dag te versturen. Heb je voor 16.00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling de volgende dag bezorgd*. Wij hebben de verzending niet zelf in de hand. Het kan dus voorkomen, dat het iets langer duurt. 

Ik heb geen bestelbevestiging gehad, wat nu?

Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je direct een bestelbevestiging. Heb je geen bestelbevestiging gehad? Controleer altijd even je ongewenste mail. Kan je de bestelbevestiging daar ook niet vinden? Check dan in je account of je het juiste e-mail adres hebt ingevuld.

Kan je de order helemaal niet terugvinden in je account, dan is er vast iets mis gegaan. Neem contact op met de klantenservice via tofffbypeet.com of bel naar: 010-5912703. Dan kunnen we voor je kijken of je bestelling goed is doorgekomen

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Zodra je een verzendbevestiging hebt ontvangen is een bestellingen niet meer te veranderen of te annuleren.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Alle bestellingen worden verstuurd met PostNL. In de verzendbevestiging vind je een track&trace code. Begint de code met 3S, dan kun je jouw bestelling volgen. Begint de code met BUS, dan wordt je bestelling via brievenbuspost verzonden.

Betalen:

Kan ik achteraf betalen?

Bij Tofff by Peet kan je betalen via IDEAL.

Ik heb een kortingscode gekregen. Kan ik deze voor alle artikelen gebruiken?

Bij de afronding van je bestelling kan je de ontvangen kortingscode verzilveren. De korting wordt automatisch verrekend over het totale bestelbedrag. Let op: per bestelling kan één kortingscode worden gebruikt. 

Ruilen:

Hoe kan ik een bestelling ruilen?

Wil je een artikel omruilen? Retourneer dan de items die je wilt omruilen en plaats een nieuwe bestelling om de gewenste items te bestellen. Ruilen is in de winkel wel mogelijk indien de voorraad het toelaat. 

 

Retourneren:

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan verwacht had? Jammer, maar dat kan natuurlijk. Stuur je pakket volgens de stappen van het retourformulier terug. 

Wat moet ik doen met artikelen die beschadigd zijn?

Wij vinden het vervelend om te horen als artikelen beschadigd zijn. Stuur een e-mail naar tofffbypeet@gmail.com en vermeld het ordernummer, de klacht en een foto van de klacht. Zonder foto kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen. Zodra we jouw klacht compleet hebben ontvangen, zullen wij onze uiterste best doen om de klacht zo snel mogelijk voor jou op te lossen. 

Bij Tofff by Peet heb je altijd een garantie van 2 maanden Onder deze garantie valt niet:

-        Schade door opzet of nalatigheid

-        Schade door het niet volgen van de wasvoorschriften

Ik heb de verkeerde artikelen ontvangen. Wat moet ik doen?

Heb je de verkeerde maat of een ander artikel ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via tofffbypeet@gmail.com of belt naar 010-5912703. Als wij jouw e-mail hebben ontvangen, zullen wij onze uiterste best doen om zo snel mogelijk de juiste items naar je toe te sturen.

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, waar blijven de overige items?

Heb je niet alle items ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice door een mailtje te sturen naar tofffbypeet@gmail.com of bel naar 010-5912703  Zodra wij jouw melding hebben ontvangen zullen wij direct voor je uitzoeken waar de overige items zijn.

 

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice via tofffbypeet@gmail.com of bel  naar 010-5912703. 

Register

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Of Reset password