Wat zijn de verzendkosten?

De kosten bedragen € 6,95.
 
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Voor de verzending van bestellingen werken wij samen met PostNL Pakketservice. Bestellingen worden als pakket verzonden naar het door jou opgegeven afleveradres. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een e-mail met een track&trace link waarmee je het pakket online kunt volgen. Ben je niet thuis op het moment van bezorging? PostNL probeert het pakket de eerstvolgende werkdag nogmaals bij je af te leveren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Je kan het pakket daar vanaf de volgende werkdag afhalen. De bezorgdagen van PostNL zijn: dinsdag t/m zaterdag.
 
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen er alles aan jouw bestelling snel te bezorgen. We houden een gemiddelde levertijd van 2 werkdagen aan.
 
Wat is de status van mijn bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Zodra je bestelling verwerkt en verzonden wordt met PostNL, ontvang je een track&trace link per e-mail. Hiermee kun je het pakket online volgen op de website van PostNL. PostNL bezorgt bestellingen op dinsdag t/m zaterdag. Heb je vragen over de status of bezorging van je pakket, neem dan contact op met onze klantenservice.
  
Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, bij stap 3 in het bestelproces is het mogelijk om een ander afleveradres in te vullen. Heb je een online account, dan kan je altijd meerdere afleveradressen opgeven. Is het pakket al verzonden, dan kan je de bezorging alleen wijzigen wanneer je een bericht met een niet-thuis-code ontvangen hebt van PostNL. Deze ontvang je wanneer je niet thuis was bij de eerste bezorgpoging.

Register

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Of Reset password